Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Marjolein & Hans - WaarBenJij.nu Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Marjolein & Hans - WaarBenJij.nu

Hua Hin

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Marjolein & Hans

22 December 2016 | Thailand, Hua Hin

Daar zijn we neergestreken. Het plan was, de laatste 2 weken de eilanden van Thailand aan te doen. Daar zijn we nog nooit geweest. Dat alleen al is een reden om er eens te gaan kijken. Want je weet immers nooit of het bestaat als je er niet bent geweest. Maar storm en weder gooiden roet in het eten. Overstromingen en evacuaties op de eilanden. Via de Whats app kwam het bericht binnen. Gelukkig biedt weer-online uitkomst. Dan is er maar één vraag echt relevant. Waar is het mooi weer. Hua Hin; zon strand en mooi weer. Via Booking een villa geregeld, ja echt een villa. Voor de prijs van een midrange hotelkamer. Bleek dat het niet goed op Booking stond. Ook de extra schoonmaakkosten en elektra waren niet vermeld. Maar heel sportief van de verhuurder, zij hebben het niet goed gedaan. Dus wij mochten blijven. Dus errug relakst. De villa staat op een parkje met 16 villa's zwembad tuin etc. Zweedse eigenaren verhuren hier hun villa als ze er zelf niet zijn. Er zijn ook 2 permanente bewoners. Een dronken Zweed en een Deense knul met een heel levensverhaal.
De verlenging met nog 5 dagen ging was niet mogelijk, de villa was al verhuurd zij de mevrouw. (nee hoor zegt Booking en hebben we zelf kunnen constateren) Maar via de manager, de leuke Deense knul die na het ontslag van de vorige al 2 dagen de functie bekleedde, kon via een eigenaar het regelen. Voor hetzelfde bedrag nog een aantal dagen blijven in een luxere villa. Hier is ook een stereoset, yes. Het villaparkje ligt iets achteraf, maar met een brommertje ben je in 10 minuten overal in Hua Hin.
HH biedt van alles, brave dingen; strand, lekker eten, shoppen, massages maar ook de minder brave zaken. Prostitutie, mannen met vrouwenlijven en veel drank. Westerse mannen van middelbare leeftijd (ahum). Met enorme grote buiken, kale koppen, lopen nog één maal hun puberdroom achterna. Ook jongere mannen trouwens, een ding hebben ze gemeen, ze zijn lelijk. Met veel te kleine jonge mooie Thaise vrouwen gearmd flaneren door de stad. (leeftijd dochter kleindochter!!) De vrouwen doen hun best om het de betreffende man naar zijn zin te maken, armpje aaitje aandacht. In ruil mogen de mannen hun creditcard trekken. Tassen vol aan de arm met kleertjes, boodschappen en andere zaken zeulen ze mee. Die vrouwen hebben natuurlijk hun gezin te onderhouden. De lelijke westerse man mag haar kinderen in een nieuw outfit hijsen. In ruil voor een weekje “paradies liebe”. Zo zat er gisteravond op de foodcoart een Britse (?) shagrein naast ons met zijn huurvrouw. Wij een ijsje eten, zij haar best doen om een lekker soepje klaar te maken. Dat vond hij helemaal niets dus ging hij maar een saté halen (20 stokjes). Met moeite wist ze haar glimlach te handhaven, en te vragen is het lekker de saté? Dumpen die gast zou je willen uitroepen. Maar nee hoor ze blijft investeren. We zijn maar op de brommer gestapt, het ijsje was op. Natuurlijk is bovenstaand niet gecheckt. We zien de mannen en vrouwen handje in handje lopen, misschien wel keurig getrouwd. Of toch uit mijn fantasie ontsproten.
Lekker masseren kunnen ze ook in Thailand. In zo'n relaxte week mochten eerst twee zusjes onze lijven kneden en oliën. Een aantal dagen later ging het er anders aan toe. Tussen Marjolein en mij werd een gordijntje dichtgetrokken. Aan het eind van de massage, die erg goed was, vroeg de masseuse met gebaar en aanwijzing of er nog behoefte was aan een plusje. Tijdens de lunch heeft Marjolein zeker een stief kwartiertje met haar mond open gezeten van verbazing en verontwaardiging. Het zit er bijna op nog 2 dagen naar Bangkok waar we een appartement hebben gehuurd.

• 22 December 2016 - 15:32

Mieke:

Bye, bye Bangkok en Thailand. Goede reis terug.

• 22 December 2016 - 18:11

Ina Bos:

Nou hier zit er nog een met de mond open van verbazing. Ongelofelijk, viespeuken! Geniet nog even en goede vlucht naar huis. Liefs.